Služba Mobito ukončila provoz k 1. prosinci 2015.

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

MOPET CZ a.s.

Infolinka a provozní doba

Dovolujeme si Vás informovat, že Mobito zákaznická linka již není provozována.

Kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře

Časté otázky
a odpovědi

Co je to Mobito portál?

Výpis transakcí Mobita

Jak nakládáte s mými osobními údaji?

Jak si mohu změnit vybíjecí bankovní účet?

Co když si koupím nový telefon? Co se pak stane s penězi, které mám v Mobitu? Přijdu o ně?

Co když mé Mobito někdo zneužije?

Co když mi někdo odcizí telefon s Mobitem?

Jak zamezíte tomu, aby nedošlo k připojení mého bankovního účtu k cizímu Mobitu?

Co mám dělat, když si chci zrušit Mobito?

Koupil/a jsem si mobil s jiným operačním systémem, než jsem měl/a původně. Co mám dělat?

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás

Stáhnout aplikaci

Mobito podporují

Potřebujete poradit? Hledejte v sekci Časté dotazy

Máte dotaz? Napište nám. kontaktní formulář