Služba Mobito ukončila provoz k 1. prosinci 2015.

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

MOPET CZ a.s.

Infolinka a provozní doba

Dovolujeme si Vás informovat, že Mobito zákaznická linka již není provozována.

Kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře

Časté otázky
a odpovědi

Na jakých bankovních účtech jsou evidovány Mobito zůstatky?

Funguje Mobito v telefonech s operačním systémem Windows Phone?

Proč musím dávat při aktivaci Mobita souhlas s inkasem?

Jak aktivuji Mobito ve svém novém telefonu?

Zapomněl/a jsem heslo do Mobito portálu. Co mám dělat?

Při aktivaci ovládání Zpráv na displej mi nepřišel ověřovací kód. Co mám dělat?

Kolik Mobito stojí?

Proč musím vyplňovat čestné prohlášení o tom, že Mobito nevyužívám pro své podnikání?

Mám mobilní telefon na dvě SIM karty (tzv. dual SIM telefon) a při aktivaci Mobito aplikace mi nepřicházejí aktivační SMS zprávy. Co mám dělat?

Co je to Bezpečnostní listina?

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás

Stáhnout aplikaci

Mobito podporují

Potřebujete poradit? Hledejte v sekci Časté dotazy

Máte dotaz? Napište nám. kontaktní formulář