Služba Mobito ukončila provoz k 1. prosinci 2015.

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

MOPET CZ a.s.

Infolinka a provozní doba

Dovolujeme si Vás informovat, že Mobito zákaznická linka již není provozována.

Kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře

Časté otázky
a odpovědi

Kde je možné ověřit stav transakce? Jak transakci vyhledám?

Jak můžu zákazníkovi vrátit peníze?

Je Mobito bezpečné?

Chci změnit partnerskou banku (Česká spořitelna, UniCredit Bank, GE Money Bank nebo Raiffeisenbank) na jinou partnerskou banku. Co mám dělat?

Jak dlouho trvá vybití Mobita/převod peněz z Mobita na můj bankovní účet a jak poznám, že se povedlo?

Mám nový občanský průkaz. Co mám dělat?

Nemám dále zájem používat Mobito jako živnostník, ale pouze jako zákazník. Co mám dělat?

Změnil/a jsem sídlo firmy/název firmy. Co mám dělat?

Změnil/a jsem jméno. Co mám dělat?

Změnil/a jsem adresu bydliště. Co mám dělat?

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás

Stáhnout aplikaci

Mobito podporují

Potřebujete poradit? Hledejte v sekci Časté dotazy

Máte dotaz? Napište nám. kontaktní formulář