Služba Mobito ukončila provoz k 1. prosinci 2015.

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

MOPET CZ a.s.

Infolinka a provozní doba

Dovolujeme si Vás informovat, že Mobito zákaznická linka již není provozována.

Kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře

Časté otázky
a odpovědi

Jak mohu peníze z Mobita převést/vybít na můj bankovní účet?

Co znamená inzerce na webu Mobita zdarma? Je opravdu zdarma?

Co je obsahem Mobito startovacího balíčku a kde ho mohu získat?

Kde je možné získat výpis transakcí/plateb za dané období, které můžu použít pro účely účetnictví?

Jak často probíhají aktualizace aplikace?

Proč bych měl využívat Mobito jako živnostník?

Jak se dozvím, že můžu začít používat Mobito pro podnikatelské účely?

Může Mobito používat pro podnikatelské účely živnostník (fyzická osoba – podnikající) ze zahraničí?

Jaká je nejnižší částka, kterou je možné zaplatit?

Jak zkontroluji, že mi zákazník Mobitem zaplatil?

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás

Stáhnout aplikaci

Mobito podporují

Potřebujete poradit? Hledejte v sekci Časté dotazy

Máte dotaz? Napište nám. kontaktní formulář