Služba Mobito ukončila provoz k 1. prosinci 2015.

Vy se ptáte,
my odpovídáme

Připravili jsme pro vás odpovědi na základní otázky. V případě, že na nás máte další dotazy, napište nám anebo zavolejte na naši Mobito zákaznickou linku. Rádi vaše dotazy zodpovíme.

MOPET CZ a.s.

Infolinka a provozní doba

Dovolujeme si Vás informovat, že Mobito zákaznická linka již není provozována.

Kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře

Časté otázky
a odpovědi

Co je bezpečnostní text?

Jak získám daňový doklad k platbě Mobitem?

Je bezpečné platit předem na internetu?

Jaká je role Mobita při požadavku na vrácení peněz mezi dvěma uživateli Mobita?

Jak si aktivuji Mobito z České spořitelny a připojím k Mobitu bankovní účet?

Jak si aktivuji Mobito jako klient Raiffeisenbank?

Na jakých bankovních účtech jsou evidovány Mobito zůstatky?

Funguje Mobito v telefonech s operačním systémem Windows Phone?

Proč musím dávat při aktivaci Mobita souhlas s inkasem?

Jak aktivuji Mobito ve svém novém telefonu?

Nenašli jste odpověď? Zeptejte se nás

Stáhnout aplikaci

Mobito podporují

Potřebujete poradit? Hledejte v sekci Časté dotazy

Máte dotaz? Napište nám. kontaktní formulář